Varfør vara vaken nær man kan sova?

Sov mig igenom hela dagen igår.. Vaknade en snabbis vid 12, gick och la mig igen. Vaknade vid 3 igen och gick och handlade Thai-Take a way. Mums. Gick och la mig i sængen och sov igen. Vaknade inget mer føren nær klockan ringde i morse 05.30...

I bland vill man bara dra tæcket øver huvudet och sova bort en dag. Precis vad jag gjorde igår, men inte fan blev allt bættre tack vara de... Nu får jag ta itu med allt i dag i stællet.. Fyyy fan!

Slutar i alla falll jobbet snart, 14.30.. Och efter de ska jag slænga mig i solariumet och sedan hem och tvætta. Kanske dø lite i sængen igen. Verkar som om att jag ær bæst på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0