Bilder från min weekend i Strömstad

Ligger hemma på Majorstuen i sängen med mysbyxor. Hur skönt som helst. Träffade C efter jobbet igår på Barbera. Satt där och delade på en flaska vin och umgicks med hans arbetskollega/kompis. Blev dödshungrig, så vi gick och handlade mat och åkte sedan hem till Fredrik som han hette och hans tjejs-lägenhet. Där blev det middag lite öl, och massa chill. Hade super trevligt och pratade massor. Vilket jag vari behov av eftersom jag är ensam på jobbet efter 14.00 på dagarna tills 18.00 då jag slutar. Och eftersom det inte är speciellt mycket kunder så blir jag lite översocial när det väl kommer in någon.. Hihi.

Sen C åkte på jobb har jag börjat tvätta massor. Helt sjukt egentligen vad mycket tvätt man kan samla på sig utan att det märks allt för mycket i garderoben...

Tänkte lägga upp lite bilder från Strömstad nu när jag äntligen bloggar igen och sitter framför min dator hemma, med massa tid :)

Här bodde vi..

 

 

 

 

Vi grillade och drack drinkar med hans vänner.


C skötte grillen och jag resten :P






Vi åkte båt in till Strömstad med C´s vän.





"Pråmen" ett uteställe uppe på en båt i hamnen. Jätte mysigt!


Beställde in en flaska vin och chillade på en restaureang där vi bodde.






och så skulle vi hem till Oslo igen, inte lika roligt...


Stannade och åt pizza innan vi klev på bussen.


C i sitt Ess! Hans 4e pizza på 6 dagar... (!!) Haha Jag är inte fullt så glad i pizza, så tänke att ska jag beställa in någon ska den vara god också. Så det blev en med parmaskinka, färska tomater, vitlök och mozzarella. Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0