Sätter punkt för de gamla och startar på det nya

Gårdagen blev riktigt bra, och ska jag summera helgen i helhet, så har det varit toppen! Tror jag ska börja åka hem varje helg.. Hehe..

Nu har jag bokat buss hem och får faktiskt en liten tendens till ångest. Varför ska jag tillbaka till Oslo och allt regn när jag kan vara i Karlstad, gå längs älven i höst solen, träffa underbara människor och bara ha det bäst? Säg det, det är många gånger det inte finns svar på ens frågor.

Gjorde världens tabba i fredags när jag glömde min datorsladd hemma, men hade med med mig datan. Så det blir lite drygt att åka buss med gratis internet och eluttag men ingan dator....

Tänkte slänga upp lite gamla bilder jag hittade på mammas dator.. Haha!


Jag och lillebror för lite mer än ett år sedan..



Jag och syrran vid samma tillfälle..


Hahahaha lugg och glasögon... Ja du, ser ju gammal ut för en gångs skull ialla fall... Haha


Min tårta hos mamma när jag fyllde 20 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0