Måndag morgon 29/8



" - Alla vill ha utveckling, men ingen vill ha förändring"


I´m back on track... again!

Tillbaka i Oslo, tillbaka till mitt liv (just nu) och tillbaka till min vardag. Känns strålande, trotts att regnet piskar där ute och att jag kommer se ut som en blöt liten kissemisse när jag äntligen nått från til jobbet. Har lyckats glömma mitt paraply där i Fredags..

- Var är min frukost på säääängen!?!
Aja, sån tur har man inte och kommer nog aldrig få. Ha! Säg inte de du! ;)

Nej, nu måste jag kila iväg, vill ju att pengarna ska in! Har en liten "önskelista" till mig själv, som jag ska köpa när möjlighet kommer.. Inga stora saker, bara sånt som gör vardagen bättre!

* En ny  parfym ( en ny doft, ny människa)
* En berlock till mitt Tomas sabo armband ( ska vara något som symboliserar något speciellt)
* Nya underkläder ( Man känner sig så mycket snyggare, fast ingen vet)
* Ett par nya gummistövlar ( om det ska fortsätta så här, med regn och ruskt, vill jag ju ändå se snygg ut, när jag har klätt på mig efter vädret)
* En nya varm stickad kofta.. ( Hösten = hatar att frysa, men ändå vill man vara snygg)
* En rejäl "make over" ( behöver färga och klippa barret, behöver inte säga så mycket mer)
* En One piece, ( Behöver jag säga något mer än Höst och vinter....)
* En stor lampa som ger ifrån sig mycket ljus. ( rummet är som en liten grotta, måste få ljus!)

De var de, jag vill ha just nu.. Men vill ha och vill ha. Man vill ha massa saker...! Haha

Kommentarer
Postat av: Annette

Haha, vill ha och vill ha, tell me about it.. ;) Det slutar aldrig! Kom hem till jul så skall jag nog kunna ordna något av det på listan... Kram

2011-08-29 @ 10:30:46
URL: http://justnujusthar.wordpress.com
Postat av: Jessica

Jag kan fixa en sak på listan om du kommer hem någon helg:)<3

2011-08-29 @ 11:22:14
Postat av: Jessica

Jag kan fixa en sak på listan om du kommer hem någon helg:)<3

2011-08-29 @ 11:22:44
Postat av: Jessica

Jag kan fixa en sak på listan om du kommer hem någon helg:)<3

2011-08-29 @ 11:23:04
Postat av: Jessica

Jag kan fixa en sak på listan om du kommer hem någon helg:)<3

2011-08-29 @ 11:23:53
Postat av: Jessica

Jag kan fixa en sak på listan om du kommer hem någon helg:)<3

2011-08-29 @ 11:25:11
Postat av: Erica

Hehe, Jessi, tror det kan ha något med håret att gøra ;)



Annette, kommer kankse hem och firar jul :D Hoppas på att det kanske æntligen kan bli en "riktig" jul dær alla ær sammlade.. :D

2011-08-29 @ 13:59:19
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0