Lite uppdatering

I dag frågade jag mig själv, vilken veckodag är det egentligen. Jag är så trött och det känns som om det ända jag gör att att sova, jobba och träffa C. Det är tydligen så min verklighet är. Men det känns faktiskt bra.

Har tagit på mig två extra jobbdagar, så denna vecka är jag ledig endast söndag och fortsätter att köra stänging.. Går snart in på min tredje vecka med stängnignspassen.. Börjar bli lite jobbigt nu. Men pengarna måste in, så det är bara sluta klaga, ställa klockan och gå upp de.

Faktiskt så trivs jag mycket bra, eller inte bara mycket bra utan superbra, på W.B Samson. De enda som kan vara lite jobbigt är att vara ensam så många timmar på eftermiddagen, men det är okej, jag har NRj.NO ;)

Nu ska jag lägga mig till rätta i MIN säng och läsa en bok. Tror jag håller på bli lite smått sjuk/förskyld.. Håller ju trotts allt på att bli höst. Och jag är emot det som fan, men det är bara att gilla läget.

Åter till boken, "Det bortlämnade barnet"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0