Kväll på Majorstuen


Min lilla familj i Oslo har haft en riktig myskväll i lägenheten.. Alla är på plats förutom Thommy. Men suttit och skrattat och pratat massor. Ni är bara för gulliga!

Har även passat på att städa rummet när jag kom från jobbet, vikt in kläder och fixat lite.

Kul att det regnar så mycket i Oslo att det är översvämning på vägarna. Satt på bussen i 40 minuter idag. Vanligtvis brukar det ta 7minuter... Hoppade av 3 hållplatser innan jag brukar, och hann ändå komma till sista hållplatsen och bussen hade fortfarande inte hunnit köra ikapp mig!

Nu regnar det inte längre i alla fall, så får se hur det går att ta sig hem i morgon..

Natti natti!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0