Hoooney I´m Hooooome!



Jag älskar verkligen att komma innanför dörren och ropa;
- Honey I´m Home!
Hellst ska man dra ut på orden ordentligt så det blir en bra sving i de hela och självklart hellst få ett svar..
I dag fick jag inte det. Kom tillbaka till en tom lägenhet. Men skönt är nog ändå de, för i morgon är vi fem personer i den.. Skjut mig! Är van med lugn och ro.

Hehe nej då, det blir nog skojj, Tommy flyttar in hos oss i morgon, och förhoppningsvis med en flacschig tv! (Stort behov av det) Haha.

Tog mig igenom bussresan med 5 olika skvaller-/tjej/nyhetstidningnar, och resan gick fort. Nu är jag döds trött och ska försöka att sova.. Inte de lättaste när man ligger ensam med sina tankar. Usch! I hate it!





Trapped in the past, I just can´t seem to move on....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0