Fredag den 19 augusti


Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya...



Nu laddar jag för ytterligare en dag på jobbet. Har ångest, så nu har jag frågat om Moa kan hjälpa mig i kväll eftersom jag tagit över hennes heltidstjänst när hon blev butikscheft på en annan Samson.
Jobbar i morgon också, men efter det blir det livat. Ska ha utflyttningsfest för Matte i Kollektivet.
Vilket innebär, "lek och skojj med Matte", dålig blandad bål och en hejdundrade fest med massa av dåliga låtar (Matte är DJ) Hehe.

Utöver de, solar jag solarium som en galning nu. Är nog lite höst depprimerad och känner mig blek, ful och tjock.. Så hoppas på att bli lite brun och få allt att kännas bättre.

Puss och klem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0