Før jag ær starkare æn du




Jag førtjænar en riktig kar med stake och som vågar och har mod att se mig i øgnonen nær det gæller något allvarligt..! En som tar mig før den jag ær, ser på mig på hur jag ser ut, inte gøra om mig.. En som prioriterar och tar hand om sin tjej. Inte utnjyttjar, matar en på pengar och ringer om nætterna nær karln ær full och sæger då hur mycket han tycker om æn.. Jag letar inte, jag VET att den rætte kommer komma till mig!

Jag ær en stark kvinna, fast jag kommer ner på djupet, jobbar jag mig snabbt upp igen, før jag ær stark, jag ær sjælvstændig jag har værlden kring mitt lillfinger!!


Før jag er så mycket starkare æn du, ja jag ær så mycket starkare æn du.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0