Får man vara så här glad, utan att något dåligt händer?



Jag vet inte varför, men jag vaknade nyss och allt känns så himla bra! Sen började jag bli fundersam.. Vem är det som luras med mig, när kommer något dåligt, något mindre bra att hända? Det kan inte stämma att allt känns toppen utan att det ska bli någon motgång.

Inge regn i dag, pigg och glad, gick super bra på jobbet igår, nystädat rum, lite nya kläder i gareroben (tack mamsen) ja allt känns bra!

Får väl bara ta och passa på och njuta så länge de varar! Men allså, fy fan vad jag är glad idag! :D




"-Det sägs att en person bara behöver tre saker för att bli riktigt lycklig;
någon att älska, någonting att göra och någonting att hoppas på"


Nu stämmer de inte helt, men de finns en poäng i citatet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0