Extra knäcker som målare



Började hjälpa Moa med att måla om hennes byrå. Men slutade med att jag inte fick hjälpa henne längre. "Målade tydligen inge bra".. Men hann i alla fall lyckas att måla mig på ena handen, ena benet och UNDER foten! Tror jag trampade i färg...

Börjar packa i stället.. Är dödstrött. Märks att det är sista dagen innan helg! Ska köra all in i helgen, singel, galen och


Vart tog du vägen, var tog jag vägen själv? När vände vinden?? Utan ett ord utan en längtan, Tror jag är vi, kunde inte se, kunde inte ta oss tillbaka till ruta ett, tiderna förändras, sen står man plötsligt där. Letare efter någon som man kan hålla kär, tillbaks på ruta ett.
Vad sa din inre röst?




Kommentarer
Postat av: Annette

Ingen bra idé att festa när man är deppig... Kram

2011-08-26 @ 11:52:34
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0