"-Plötsligt händer det"

Är inte detta lite roligt ialla fall? Att Prinsessan Madelene är tärna på ett bröllop som höllls i Gottröra kyrka? Läs mer här. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13500925.ab Jag menar, det är nästan så att jag hade åkt dit och vara lite "papparatzi" bara för att få en egen bild på prinessan..

Men i alla fall.. Varit mycket dystert på sistone i bloggen, så täntke "muntra" upp med att jag gamblar lite i livet. Har åkt utan busskort nu sen i fredags, då det gamla gick ut.. Det är lite roligt på ett sätt att "leka med döden". Haha nej så, så allvarligt är det ju inte, men böter på lite mer än 900 nok är ju inte de man vill ha just nu dirket.

Vinna på triss eller något, vore ju inte helt fel istället.. Men den turen har man inte heller, så får "väl" vara nöjd med att få unmgås med alla mina underbara vänner här i Oslo! Tack för att ni finns!! Kärlek till er <3



 

 

 

 

 

Och ni vet att ni är fler..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0