Vår, jobb, sjukdom, hemfärd..

Herre gud, vad länge sen jag skrev här.. Orsak: Har ännu inte skaffat internet till lägenheten.. Tänkte bara gå igenom lite snabbt om vad som hänt under den tiden bloggen legat nere.

Sist jag skrev så skulle Moa komma hem från London, vilket hon gjorde.. Men efter de har de hänt följande:

1. Moa bombade lägenheten med två väskor med kläder från London.
2. Danne och Mathias flyttade från de gamla kollektivet till vårat! :D
3. LindaJ kom på besök över en helg.
4. LindaN flyttade hem... :(
5. Varit på IKEA två gånger.. (Skulle köpa en sopkvast, kom hem med massa saker, men ingen sopkvast)..
6. Lärt mig att inte ta en "powernap" efter att ha druckit några drinkar med tjejerna.
7. Mått riktigt dåligt. (Magsjuka eller fyllesjuka?)
8. Försökt ta upp träningen.. (lyckades inge vidare)
9. Jobbat helger och nätter på Mcd.
10. Fått njurinfektion, 39 i feber, och en riktigt förskylning.
11. Blviit nekad sjukvård pågrund av att jag är SVENSK!
12. Läst ut två böcker på cirka 350 sidor per bok på mindre än två veckor...
13. Lagt ned cirka 900 nok på läkarbesök....

Har säkert hänt en massa andra saker, men minnet är inte de bästa för tillfället. Är i alla fall påväg hem nu för att spendra helgen med syster. I kväll bjuds de på grillat! Äntligen kött! Sedan är jag fortsatt sjukskriven från jobb tills på onsdag då ett nytt läkarbesök väntar.. Om de godkänner så börjar jag min utblidning i Karlstad för Max. Som ska öppna sin första restaurang i Norge på Karl Johan, som kommer bli min nya arbete när jag gått klart utbilningen i Karlstad..

Ska bli så sjukt skönt att få komma hem och äta ordentlig mat! Sedan blir det förhoppningsvis en visteles till Far och släkten under påsk! Vill ju inte missa farmor och farfars påskbord med släkten som pratar i mun på varandra samtidigt som de kastar i sig maten.. Saknar det!! :)

Kommentarer
Postat av: Annette

Haha! Ja, man kan nog sakna de mest konstiga saker efter ett tag..! Men att sakna DET!?? Hoppas att vi ses i påsk! KRAM

2011-04-13 @ 12:18:27
URL: http://justnujusthar.wordpress.com
Postat av: Erica

Ja men det är en viss charm i släktmiddagarna som äts hos farmor och farfar! :) Jag hoppas att vi hinner ses i Påsk! KRAM!

2011-04-13 @ 14:04:08
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0