Så har man krängt burgare hela dagen

Sliten som bara den i dag. Har "äntligen" fått stå och lära mig lite smått i köket i dag. Som jag har tjatat och det visade sig vara bra gjort. För himmel var mycket skönare det är att stå där än i Kassan, fast man kan nog få mycket press på sig också eftersom det är efter hur hamburgarna görs som man får undan kunderna i kassan. Så en kombination av båda skulle inte vara helt fel. Och det är preics så jag har tänkt mig i Oslo sen, därför jag varit på om att få lära mig köket. Jag är långt ifrån bra, men jag vet i alla fall lite mer än innan idag.. :)

Är så sjut synd att jag inte har någon digitalkamera som fungarar för tillfället, för det skulle bli riktigt fina bilder nu, och lite uppdatering för hur man själv ser ut också. He he..

I morgon är jag ledig, så då ska jag ta med mig lillebror in till stan och kolla lite i affärer efter en present till kära Mor som fyller snart, men även gå ärende på banken samt förlänga busskortet.. Sen hade jag hoppats på, om det inte regnar som det gjorde idag, att få sola lite.. Är galen i solen nu för att bli så brun som möjligt eftersom jag jobbar om dagarna och missar soltimmarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0