Plocka fram vårkläderna kanske?

Igår gjorde jag något som jag skulle ha gjort för länge sen.. Sökt utbildning till hösten.. Inte de bästa att vara ute i sista minuten för då blir det bara lite ihop haffsat.. Men men, nu är det gjort och nu får vi se hur jag kommer att göra..

Jag känner just nu att jag trivs så sjukt bra i Oslo och tycker inte att det räcker att bara vara där till hösten, men samtidigt vill jag sätta igång och plugga.. Men ett år gör väl inte så mycket? Eller gör det de? Jag vet fan inte...Får se helt enkelt.. Nu har jag i alla fall en valmöjlighet. Plugga det ska jag, vet bara inte om det blir i höst eller nästa höst...



Nu vill jag hem till far och hämta med mig massa vårjackor och vårkläder, samt skor som jag kan ta med mig till Oslo! Jag hatar verkligen vintern, och det märks i min garderob. Hur mycket vår och sommarkläder som helst! Den här Rosa mocka jackan känns bara som ett måste att ta med!!

Liksom denna gråa skinnjacka, (dock ett år gammal) men känns bara så mycket vår! En stor halsduk över bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0