Nu är det krig!!

Moa Jakobsson
Erica, när du kommer tillbaka plockar vi grannen i tvättstugan, nu är det krig!!
för 14 timmar sedan · · · Visa vänskapssida
  • Du, Linda Johansson, Andreas Ullberg och 2 andra gillar detta.
    • Erica Michaela Karlsson Haha, det är ju de jag säger!! Mitt krig har börjat för länge sen, men jag har inte släppt bomben än! ;)
      för 11 minuter sedan ·
    • Vi har lyckats få lite problem med grannen i tvättstugan i Oslo. Den som de nu är, har fått för sig att det är okej att ta ur en annans tvätt när den är klar, så när jag kommer ned, kanske 5 minuter efter att den är klar, är det ny tvätt i maskinen och min ligger utanför.... (!!!!) Eller så plockar de ut tvätten ur torktummlaren för att stoppa in sin egen när det inte ens är tort!!
    • Nu har tydligen detta hänt Moa, så nu är det krig!! Hon har nämligen fått höra och se mig komma riktigt förbannand upp från tvättstugan ett antal gånger, men nu har kriget börjat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0