Majblomma

I dag kom det förbi två flickor som sålde maj-blommor.. Och inte kunde jag säga nej.. Så nu äger jag två maj-blommor samtidigt som jag gjort en bra sak genom att köpa det.. Vet dock inte vad pengarna går till detta år, men något bra är det säkert..

Ringde till vårdcentralen idag för att få reda på hur mina nya provsvar såg ut.. Tydligen inte bra än, för hon pratade om vita blodkroppar, blod och en etta i blodvärden.. Hon gissade på att det mer var njursten än njurinflamation.. Jag har nog råkat ut för något riktigt ordentligen eftersom doktorerna inte kan få fram rätt diagnos.. Men i morgon ringer en läkere och berättar hur jag ska göra med allt, pencelin, jobb och träning.

Önska mig lycka till för i morgon ska jag börja jobba på Max, innan klartecken från läkaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0