Ingen resa hem i påsk... :(

Har suttit ute i solen i dag i cirka 3 timmar och har redan lyckats bränna mig.. Ser ut som en kräfta i ansiktet, men det lägger sig nog till kvällen och i morgon kommer det nog att har ändrats till en finare brun färg. Eller jag hoppas på det.. Trodde inte att solen skulle ta så här bra redan den 18 april, helt sjukt!!

Har försökt pussla ihop en resa hem i påsk... HELT OMÖJLIGT!! :(( Jobbar till 19.00 på fredagen, ledig lördag,söndag, börjar 12.00 på måndag.. Hur fan ska jag kunna åka hem..(!!!) Hade ju gått om buss eller tåg hade gått, men det gör de ju inte.. Är så sjukt besviken... Jag vill ju hem och träffa släkten, Pappa med familj, äta farmor och farfars påskbord och hämta mer vår/sommar kläder.. Fast kläderna är nog det minsta problemet, för syrran ska ta bilen ned på torsdag och tänkte att hon kunde få ta med i alla fall några jackor/skor/shorts... Men ändå, så jävla surt! Då kan jag lika gärna jobba lördag och söndag också... Dumma!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0