I Karlstad

Nu har jag förflyttat mig till Karlstad och Mamma. Eller jag gjorde det redan i söndgas men har inte orkat uppdatera.. Är fortfarande trött i kroppen efter min infektion i njurarn, men känner att jag vill börja träna snart, röra på mig, orka röra på mig! Prövade att hoppa hopprep i morse när jag gick upp.. Orkade inte hoppa alls mycket fören jag blev alldeles drarrig i benen och kände mig yr.. Så jäva tråkigt..

Har fått ett rum hos mor eftersom jag ska vara här i en månad.. Sov riktigt bra i natt och vill börja jobba nuuu! Pratade med en jättetrevlig kvinna på vårdcentralen i dag, måste på ett återbesök som avgör om jag kan börja jobba på torsdag eller inte.. Hoppas hoppas.. Hoppas även att det inte blir allt för tungt i början eftersom jag inte orkar hur mycket som helst..

Nu blir det chill fram tills bror kommer hem från skolan, då blir det läxläsning och slutligen ska jag följa med han på Karate..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0