God morgon, 08.16

Jag är skit trött och helt förstörd!....

Det tog hårt på kroppen att jobba i helgen, mest i benen och i fötterna, (ganska lågiskt)... Men jag överlever, knappt.. Var ledig i dag, men ändå ringde klockan 06.15.. Skulle egentligen gå och ta prover på vårdcentralen, men det blev ändrade planer.. Så fick ändå, gå upp och köra och lämna Systers bil på verkstad och då köra efter med en annan bild för att ta oss hem..

Nu har vi någon elektriker hemma för lite jobb, så jag kan inte ändå somna om.. Usch fy! Får lägga mig och kolla på någon film tänkte jag och sedan gå en promenad med systers hundar som hon lämnat kvar här under dagen. Så idag är jag hundvakt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0