Försvann som en vind

Påsken är över för detta år och också min ledighet. I morgon börjat jobbet igen och ser inte riktigt så mycket fram emot det. Har en riktigt jävla skit tid,12-21..

Under mina två lediga dagar jag har tagit det lugnt och i dag passade jag på att sola uppe på mammas garage tak. Där uppe blev det sjukt varmt, men för att inte bränna mig som jag gjorde tidigare i veckan så använde jag faktiskt solkräm.. Det är inte ofta jag använder det, utan det brukar vara olja i stället. Men i dag kände jag mig mer vuxen och tänkte lite längre..

Pratade med min BFF Moa i dag.. Har inte snackat med tjejen sen jag åkte till Sverige, vilket är 3 veckor sedan. Gud vad jag saknar Oslo!! Inte långt kvar nu! Två veckor och jag är klar i Sverige! Ska bli skönt att åka tillbaka till min "vardag" i oslo, mitt rum och mina vänner samt kollektivet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0