FBK SM- Guld!

Första dagen på MAX avklarad och jag tycker att det har gått bra, trotts att jag inte är frisk än.. Ska jobba lördag och söndag också. Sedan är det återbesök hos läkaren på måndag igen för att göra ännu mer prover på mig. VAD HAR JAG FÖR FEL!?

Efter jobbet hämtade mamma mig och vi åkte till "stora torget" för att kolla när Färjestads lag kom upp på scen för lite uppvisning eftetsom de tog SM GULD igår!! Häftigt, men det kunde varit mer drag, typsikt värmlänningar att vara tillbakadragna, annat hade det varit på Norra stå, på Råsunda! HA! ;)

Efter det gick jag, mamma och lillebror och åt på restaurang. Kycklingwok blev det för mig! FY FAN vad gott det var! Muuums!

Nu är vi tillbaka hemma och ska mysa ned oss i soffan och ha en sådan där mysig och lung fredagkväll. För min del är det för att jag ska jobba 11-20 i morgon samt söndag. Så måste spara all energi jag kan med tanke på mitt tillstånd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0