20 dagar senare....

... och jag äter fortfarande pencilin för de där rackarns njurarna.. Känner mig visseligen bättre men är fortfarande trött, så det ska bli skönt att sluta äta medicenen.

Mitt liv består nu mest av, Jobba, äta, sova... Så kul har jag.. Och inte fick jag chansen att åka hem till nära och kära i Roslagen under påsken heller. Så jag är lite deppig över det. För jag är ledig lördag och söndag och vet inte vad jag ska hitta på. Kan ju vara skönt att bara vila...

Igår var jag till Väse och hälsade på mormor i hennes sommarhus. Tror det nästan var 1/2 - 1 år sedan jag var där, men det var sig likt..

Jag trivs bra på jobbet och det roliga är att jag jobbar nu med två andra som ska jobba i Norge. Det känns riktigt bra och de är as sköna. En Norrlänska och en Karlstadbo, Vs en tjej och en kille... Så nu ska jag iväg och jobba med de i dag med.. Har det tråkigaste passet i dag, 11-19.00.. Det är så sjukt segt och man är med på alla ruscherna.. Och i dag mår jag inte så jättebra, så jag känner mig riktigt taggad att jobba... Eller inte!!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 10:31:54
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0