Kalla mig tjockis

Har varit i väg till min "lägenhet" som jag ska flytta in i snart och lämna av sjukt mycket saker i.. Fattar inte hur jag lyckas samla på mig allt.. Efter det la jag med på soffan och tro eller ej, jag sov från halv 11 till halv 2,.. hallå, vad hände?!

Hade planerat att jag skulle ut och mortionera i dag, men blev det nått sånt? Nepp,. Det blev kebabpizza i stället... TJOCKIS!!

Ska iväg och jobba i morgon, men efter det hoppas jag på att komma iväg på någon sorts mortion.. Ska köpa ett friskis kort snart så jag kan börja gå på olika pass.. Ska bli riktigt skönt att komma igång!

Jag gjorde ett bus i Kroatien..

 

Önskar jag vore så här pigg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0