Hemma i Sverige igen...

Okej, nu är jag hemma och ligger och döfryser under täcket.. Burr vad kallt det är hemma i Sverige! Kanske kan vara så att kroppen börjat återhämtat sig från 13 dagars alkoholintag.. Vem vet?


Jag har verkligen haft det hur underbart som helst med Moa och Vanessa.. Värmen har funnits där, spriten flödat, varit på bordell, festat med galna badvakter, varit i Venedig, sjungt kareoke (i solglasögon för att dölja fyllan) fått med folket upp på dansgolvet, brutit mot lagen, brutit en antal regler, nästan fått några Österrikare utslängda från Campingen, festat med tattuerare/percings killar, gjort nått mycket spontant, varit med om en nakenchock, sovit sista natten på flygplatsens golv, rymt från tyskar som sedan tog vår sprit som hämd, ätit bläckfisk,.
fått carbonaamage,blivit kändisar på campingen, blivit våra gannars kvällunderhållning, druckigt cosmopolitan ur plastglas,åkt en jävla massa taxi (semsterkassan gick åt här), köpt en barnpool för att ha i förtältet för att kunna svalka oss (då det var för långt att gå 15 mester till poolen) och såååå mycket mer. Semestern har verkligen varit en drömsemester och jag är så glad att ha varit med om allt vi gjort tillsammans..

Nu är det dock skönt att vara hemma, eller jag är inte hemma i mitt hem än. Eftersom lägenheten inte riktigt är klar än så bor jag hos pappi någon natt och sedan har jag förhoppningsvis min lägenhet.!!




 


Ett litet smakprov på vår semester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0