måste börja trääääääänaaa!! Någon??

- Ligger hemma i pappas gästhus under tvålager duntäcke och fryser fortfarande.. Varför måste de vara så kallt!!??

Blev övertalad av pappas sambo att packa alla kartongerna i bilen i dag som vi sedan i morgon ska köra till min nya lägenhet i Finsta. Dock kan jag inte flytta in än för renoveringen pågår fortfarande..Så jag har burit en heeeel del kartonger idag efter att jag kommit hem. Efter att ha tvättat en tvätt deckade jag på soffan..

Tänkte att jag skulle vara duktig och fråga min faster om hon ville ut och gå med mig i dag, (måste börja arbeta bort pastacarbonara magen). Men efter att ha sovit enstaka timmar på en luftmadrass som inte ville hålla luften på ett kallt flygplatsgolv, kände jag att min kropp behöver återhämta sig rejält.  Så nu ligger jag i sängen och tänker sussa kudden när som helst.. Ska åka iväg med två full lastade bilar imorgon med grejer (varav en stor pickup) !

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annette

Den där solbrännan skulle man kunna stå ut med... Kram!

2010-09-06 @ 10:47:37
URL: http://hosmagdas.wordpress.com
Postat av: Izabella

Inte alls bruna! Skit ungar!

2010-09-06 @ 22:22:59
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0