ungkarls kylskåp!

Har precis ätit den såkallade "ungkars maten".. Pasta sås med bacon och crem fresch och pasta.. Fast jag drog till med någon light produkt och fullkornspasta..

Var över till pappa och hämtade en mobiltelefon, så nu har jag mitt gammla nummer igen i en riktigt gammal telefon.. Men va fan, jag kan ringa och smsa i alla fall. Sitter och funderar vad F*n jag ska göra eftersom jag inte har några tv-kanaler att titta på och är för pigg för att sussa kudde redan, eftersom jag sov till halv två i dag.. Har inte heller några filmer att kolla på eftersom jag sätt alla miljoner gånger.

Gick in på mitt jobb i dag och handlade lite mat. Fick låna pengar av pappa tills mitt nya bankomatkort kommer.. Så i morgon serveras det kalops hemma i Finsta.. Gott gott. Riktigt nöjd över hur mycket mat jag fick för 200 kronor. Öppnade nämligen mitt kylskåp och fick se att det var, mycket riktigt ett ungkars kylskåp. Jag och moa har diskuterat om vad det burkar innehålla och om någon har det jag tänker säga, känn er inte träffade, bara lite. En halvdan lök, en mjölk som gått ur datum, ketchup, senap, någon bea sås, smörpaket och har man tur en gammal torkad ostkant.. Oh just de, en coca cola och några öl...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0