Jag vet, jag är dålig.. Okej!? :)

Ja jag vet att jag varit urusel på att blogga och att jag själv är en sådan människa som lackar när någon har en blogg och aldrig uppdaterar den.. Men jag ska i alla fall låta er ta del av vad jag har gjort under tiden jag varit "borta"..

I lördags efter att jag och Moa åkt från Gävle och vidare till hem till mig, började vi föra och Vanessa jojnade oss.. Blev en sväng in till Mobergs, där det blev dans och en och en annan tabbe.. Kan bero på att hälften av kvällen minns jag inte, men jag hade tydligen bråkat med en tjej samt lovat en kille om någon uppdatering på bloggen.. Blir så faccinerad varje gång man får reda på fler som läser ens blogg.. I alla fall, kvällen slutade sjukt lyckad och vi alla tre sov hemma hos mig. Men en taxifärd hem som jag sent kommer glömma tack vare Vanessa och Moa.. -Varför super man upp sina pengar eller tappar/ger bort sitt bankomat kort?.. Galet tjejer,, Nästa gång får vi se till att inte behöva bli avsläppta vid "50" skyllten... ;)

De resterande dagarna har jag jobbar och besökt pappsen eftesom min store syster Pernilla varit där en sväng.. Har även försökt fixa till min längenhet så gått som det går, men det är inte det lättaste...

Ursäkta att jag ser så mätt ut, men det är kamran och dess ljus.. Höhö...

 

Kommer inte ihåg den här bilden, men jag ser riktigt odräglig ut!

 

Jag hittade en ölburk i taxin hem, men när jag klev ur hemma hos mig märkete jag att det bara var en 3.5.. Tappade den dock på marken.. Vanessa försöker spara på de som finns i burken som ni ser....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0