skönhetssömn

Jag antar att de flesta är ute och festar för fullt nu, eller sitter på någon förkrökställe. Men själv är jag tillbaka hemma hos min kära far. Ska sova här i natt eftersom det ännu inte riktigt fungerar som det ska med badrum osv i lägenheten. Men planen är att efter jobber i morgon ska jag åka dit och sova min första natt där. M y s i g t ! ! !

Är verkligen helt slut efter de dagarna mamma har varit här och hjälpt mig med att flytta in och packa upp de mesta.. Vi båda har inte sovit många timmar varje natt, så i morgon ska jag sova läääänge, för jag börjar inte fören 13. Har varit jättemysigt att haft mamma här, synd bara att vi inte fick helgen på de sättet vi båda hade tänk oss från början. Men det var ändå jätte trevligt och hon har varit till mycket stor hjälp!

Måste även tacka Ida, Moa och Jessi som har hjälpt mig att packa ihop alla kartongerna från mitt gammla boende. Vilket jobb.. Men jag måste säga att det var inget om man jämnför med allt som skulle upp. Hade kartonger hos pappa, mamma, mormor och syrran.. Fatta vad med saker! Gala,..

Aja, ska sova nu.. I need my beautisleeeep! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0