Sällskap sökes

Efter en dag utan mobil har jag fått lite lätt panik och tänker nu åka hem till far för att pröva att använda mitt gammla kort igen.. Hoppas hoppas verkligen att det fungerar.. Jag känner mig lite lätt ensam, först ensam i lägenheten och sedan för att ingen kan få tag i mig.. Usch..

Satt nyss och kollade på "ensam mamma söker" och gisses om det är snygga killar som ställer upp.. Hade det funnits ett program som hette nått i stil med "ensam ung kvinna söker" hade jag lätt varit en av de som fick bjuda in killar till att gå på date med mig.. Fatta mysigt!! Men nu är det inte så, så jag får stå ut med den situvatioen jag är i just nu.. Burrr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0