Riktigt gött faktiskt!!

Glömde säga att jag och Moa hade valvaka i söndags, men det gick inge vidare.. Båda somnade ganska så snabbt och vaknade inte fören till morgonen.. Nu ska jag göra samma sak och krypa ned under täcket så jag slipper frysa.. Har inte fått någon värme till lägenheten än så det är skiiiiit kallt.. Har på mig, två strumpr, två byxor, tre tröjor samt tre täcken.. Jag ska väl överleva denna natt?

De här är ingen ovanlig ställning att se mig i.. Speciellt inte dagen efter en krogrunda med tjejkompisarna.. Vakande upp så här i söndags, men mådde för jävligt så jag och även Moa och Vanessa somande om till klockan 17 på söndag efter middag/kväll.. Gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0