Moulin Rouge

Har precis kollat klart på fiilmen Moulin Rouge. Fy fan vad jag älskar musikaler alltså. Man blir så positivt medryckt i all dans och musik trotts att den slutade olyckligt.. Såklart.. Så självklart satt jag och grät lite lätt hysteriskt i min ensamhet. Kan nog vara för att kille i filmen var så sjukt snygg och handligen var riktigt bra! Nu känner jag att man ska aldig ge upp!

En annan sak som också gör en film så bra som den blir, är, kläderna! Fy satan vad jag hade velat gå på någon temafest, och att temat då skulle vara Moulin Rouge. Förstå vad pampigt! Jag skulle hellre gå på en styrd lokal/hemma fest med ett tema än att gå på krogen. Någon mer som känner så? Tror inte det är så många faktiskt, synd det egentligen..

Riktigt snygg va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0