Jag vill pluggaaaaaaaaa!!!!

Skulle egentligen ha åkt till mamma efter jobbet i morgon och hjälpt henne att lasta på alla möbler som ska till min lägenhet. Men vi kom på det att det bara blir en onödig resväg, så jag blir hemma i stället, i väntan på att de kommer på torsdag med ett flyttlas..Galet det känns att snart är det dags!

Så i ställe är det nu planerat att åka till arbetsförmedlingen och handla mat med pappas tjej på onsdag... Måste söka ett jobb så jag kan jobba mer.. Det räcker inte med det jag har på coop. Pengarna vill sig inte riktigt räcka.. Så vi får se.. Jag skulle så himla mycket hellre velat plugga nu. Men det är inte så lätt att plugga om jag inte vet vad det är jag vill plugga till. För vem har lust att lägga ut en massa pengar på studielån och sen komma på att det inte alls var den här utbildningen som man ville gå.. Det rör sig om för mycket pengar och tid för att vela..

Nu blir det sängen och sedan jobbet i morgon.. Råkade kolla upp i taket nyss i pappas gästhus, gissa vad jag såg!! Jag var öga mot öga med en brontospindel, men jag tror jag lyckades ta bort den, men tyvvärr ramlade även kudden ned.. (ligger i en vånings säng) men men...

Andra natten i Sverige och jag saknar redan värmen... Men det är bara för att jag inte har några höstkläder uppackade eller tillgängliga.. De ligger i lägenheten och på mormors vind.. Så varje gång jag går ut blir det svin kallt! Buurrr...


Skit nöjd över min redbull-vodka drink...


Direkt efter första bilden var tagen råkade jag spilla ut mer än hälften... Jädrans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0