Inflyttning av lägenhet!!

Fick jobba ytterligare en dag i går. Det tackas och tas emot. Behöver verkligen jobba hur mycket som helst för att ha råd med allt nu när jag gått och blivit med lägenhet.. Hyran ska betalas, räkningar, mat på bordet, kanske lite nöjen, bilen måste tankas, skatt och försärking på den, sen vill jag (eller måste) köpta ett friskis och svettis kort och så vill jag har ett par nya skor att arbeta i..  Självkart vill jag har mer än så, men sakta i backarna nu, man kan inte få allt...

I morse gick jag upp tidigare för att gå ut på en promenad med Annette.. Riktigt skönt.. Sen blev det en sväng till Rimbo med pappsen, hjälpte sedan han att lasta ur en container med diversetillbehör och nu ringde mammas kille nyss och sa att mamma var på ingång.. Så vid 15.00 ska jag inbefinna min vid min lägenhet, (eller min bliviande) för hon kommer med ett flyttlass från Värmland nu.. Så nu måste jag hoppa in i duschen äta och packa ihop de sista sakerna som finns kvar hos pappa..

Fan vad jag är glaaaaaaaad!!!!!

De här vill jag haaaaa!!!! Man ska tydligen få skit snygg rumpa och fasta ben av de.. Tänkte att de passar bra på mitt jobb när jag går hela tiden..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0