Ikea hela dagen

Började som sagt flytta in i lägenheten igår. Mamma kom och vi började stuva in saker. Kan verkligen inte fatta hur i helvete jag kan ha samlat på mig så sjukt mycket saker!! Men det är på ett sätt bra, för nu kan jag välja de jag vill ha och sedan ska jag åka och sälja resten på loppis.

Nu sitter jag i bilen påväg hem från IKEA där jag har varit med mamma hela dagen. Vi har lyckats sätta sprätt på en hel del pengar. Men det har varit nödvändiga saker. Tex en garderob, en stor byrå, ett vardagsrumsbord, samt en massa andra förvaringssaker. Så nu ska vi fixa med det resten av dagen/kvällen. Ska bli skönt att få in alla kläderna och på så sått få bort en massa kartonger från min golvyta.

Lägenheten kommer bli skit mysig när den blir klart. Men det kommer ta ett tag eftersom man får köpa in saker efter hur mycket det kommer in på kontot.

Ska lägga in bilder sen på hur det ser ut, måste få undan lite saker först som sagt.


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja det är väl inte konstigt att du har så mkt saker när du har sparat på allt sen du var liten :P till och med teckningar med enbart ett streck på ;)

2010-09-10 @ 21:08:31
Postat av: ERICA

Hiihiihi ja men det kan vara kul att kolla på sen när jag blir äldre ju! :)

2010-09-11 @ 22:57:12
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0