Förbannat mycket pengar....

Har precis betalat ränkningar på cirka 4500 kronor.. Inte så roligt när jag inte har en fast inkomst att stödja mig på.. Sen kommer det komma en slutfaktura på cirka 5 500 kronor från telenor eftersom jag sagt upp mitt avtal som skulle ha varat i två års tid.. Drygt.. Men nu blir jag av med de jävlarna i alla fall, och det är guld värt!

Nu ska jag byta om till arbetskläder äta lite med Moa som sovit här i natt och sedan åka och jobba.. Kommer bara sitta och vänta hela dagen på att få åka hem och börja dricka!!

Moa, Vans, och Denice kommer hit sen och gisses om vi tjejer kommer ha en galen kväll..Snarlikt med den förra helgen...

Odrägliga ska vi vara i kväll!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0