En spontan tripp till Gävle

Har gått och blivit lite förskyld på senare dar! Usch för hösten säger jag bara! Blev inge jobb idag utan först en sväng till arbetsförmedlingen och sedan buss mot Uppsala för att sedan ta tåget mot Gävle...

Moa och jag fick idén att åka och bo i hennes mammas lägenhet nu när hon ändå är bortrest. Tänkte vi kunde se hur det är att gå ut i Gävle på fredag. För sen på lördag måste vi hem för att gå ut i Norrtälje igen.. Kanske göra en jämnförelse?!

Har i alla fall kommit riktigt bra i ordning i lägenheten. Allt är uppackat ur kartongerna och jag har varit och slängt ytterligare massor på soptippen efter att mamma åkte.. Fick min lön i dag också och gissa om jag blev glad! Nu har jag lagt undan till två månadshyror och ändå har jag pengar över.. Yiipppiiii!

Sitter med ett nopprat ögonbryn och ett onopprat, så nu måste jag ta tag i det innan vi tar bilen in till arbetsförmedlingen.

Hejsvejs!

Så här brun är jag verkligen inte längre, allt har typ flagnat bort... :( Solarium snart?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0