En kväll att minnas (om jag nu minns nått)

Kan bara säga att det blev minst sagt en smutsig kväll med en riktig fylla... Fy satan vad det gick villt till igår.. Mådde inte bra i dag när jag skulle jobba, usch.. Men jag klarade mig igenom dagen och Murris och Vans kom och mötte mig efter jobbet. Åkte till donken för att äta seeeeen fylle lunch, (förutom pizzan som jag och Moa åt på träffen tidigare)..

Kan sumera kvällen med:
- En riktig fylla att minnas
- Vill aldig mer dricka "för" mycket
- Borttappat bankomatkort (som visade sig att bankomaten hade tagit efter att jag försökt slå in fel kod tre gånger, när jag skulle ta ut pengar åt Moas och min gulliga fylletaxi klockan 4 på "morgonen". Ringde helt enkelt och spärrade det helt i onödan eftersom det bara är att gå till banken i morgon att hämta de. Nu får jag vänta 5 arbetsdagar för att få ett nytt.. Drygt!
- Var i dimman allt för mycket och länge igår.
- Hettsdrack ur en upphiddad systemkasse med Denise och Sofie i en buske. Gott med gin och öl... Stackas den som trodde att den hade gömt sin påse bra och kom för att hämta den efter mobergs stängde.
- Fick mig en kväll sent att minnas, (om jag nu minns allt) Detaljer är uteslutet.....
- Käkat fyllekäk två gånger i dag.. Mums..
- Fått många människor att skratta åt mig när jag ramlat ett antalgånger in i buskar samt gräsmattor.. Tack för ditt stöd Moa! :)
- Haft helt galet kul helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0