Döm inte innan ni vet

"Glömmer att folk inte alltid är så smarta som man tror att dom är. Så det är väl bäst att skriva det i klarspråk här: Vår blogg från kroatien var galet överdriven. Visst vi drack och gjorde allt som det står i den men inte fan var vi smutsiga eller låg med varenda kille. Det hände absolut ingenting sexuellt. Skulle kunna skriva tusen anledningar till varför vi inte "va" med någon kille men det känns inte värt det. Ni får helt enkel tro på mig.

Helt galna är vi inte. Vi kan kontrollera oss själva. Herregud.."

Taget ur Moas blogg för att jag inte orkar skriva och förklara själv.. Så nu vet ni.. Men som sagt, ta reda på fakta innan ni dömmer... Ett tips!

Nu ska jag ut och gå och sen ska jag till jobbet och jobba 12-20:15.. Mördar pass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0