Att springa hjälper en rensa tankarna från allt som är överflödigt..

Vaknade upp i morse och tänkte vad sjutton ska jag hitta på idag då.. Smsa pappa och frågade om de skulle åka någon stans i dag och tex handla.. Han ringde upp och det slutade med att jag typ 20 minuter efter att jag vaknat satt i bilen påväg mot Uppsala med Sanna (pappas sambo). Självklart blev det en sväng till öb för att handla diverse tvätt och rengöringsmedel men sedan vidare mot Willys.. Galet vad jag känner att jag fick mycket för pengarna.. Men då valde vi också de billigasete mat/livsmedelsbutiker. Men vad ska man göra i de stunder då pengarna inte rullar in som det ska.. Haha..

Åt middag hos pappa och det var det första målet mat jag åt på hela dagen.. Heeeelt galet att jag inte varit mer hungrig under dagen, jag brukar vilja äta regelbundet eller mest hela tiden.. Kanske är för att jag inte äter så mycket saker med socker i länge.. Och att de då minskar suget efter allt och självklart de som innehåller socker.

Åkte hem och fixade lite i köket med de nyinköpta sakerna och böt sedan om till springkläder för min lilla runda.. Fy fan vad skönt det är att bara jogga fram.. OCH de skönaste är att när jag sprungit mitt varv vill jag springa ett till. Men då säger jag ifrån, jag är livrädd för att få någon inflamation eller liknade så att jag måste vila ifrån joggen. Så bättre att mjukstarta och bygga upp alla muskler omkring benen och leder i kroppen..

Nu ska jag kolla på idolprogramet från igår.. Eftersom jag inte har någon tv så får jag vara lite efter med allt och kolla dagen efter.. Så om någon har lust att bjuda in mig så kommer jag gärna över idag för det är nämligen Kung av Tylösynd eller vad det heter idag.. As kul ju!


Älskar verkligen hösten när det ser ut så här, men så fort löven är borta och alla färger har försvunnit och ersattas av allt grått brunt och mörka hatar jag verkligen hösten/vintern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0