9 dagar med viljan som min bästa vän

I dag har jag hållt på att pyssla i min lägenhet hela dagen. Jag tycker själv att jag börjar få lite ordning nu och är rätt nöjd. Moa ringde mig på eftermiddagen och frågade om jag ville följa med och springa i Rimbo. Självklart ville jag det, har ju sagt att jag ska ta upp träningen igen... Fick håll och två blåsor under vår runda, men jag kom, jag sprang och jag segrade!

Har dock världens stelaste ben just nu och jag gissar bara vad som väntar i morgon.. Usch, först 11 timmar på jobbet och sedan träningsverk på det. Inte så populärt..

Efter dusch och middag hos Murris så åkte vi förbi ica och hyrde film och köpte vindruvor.. Som jag kanske inte sagt så äter jag inget som innehålller för mycket socker, som tex. Kakor, kaffebröd, godis, chips, läsk och helst inte vitt bröd.. Och detta har jag lyckats hålla i 9 dagar nu. Känner mig riktigt stolt!

Ska sova nu och hoppas på att både Moa och Jessi vill komma över på lite film mys i morgon i lägenheten.. Har ju en bäddsoffa nu till tjejerna om de vill sova kvar. Var som sagt länge sen vi chillade bara vi tre!! :)


Kommentarer
Postat av: Christermelissa

A very nice site keep it up. Regards

2011-11-04 @ 07:12:14
URL: http://christermelissa.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0