Ytterligare en helg i mitt liv.

I know, dålig uppdatetring...

I fredags kom syster med mamma och familj sent och de stannade inte så länge eftersom de ville åka och checka in på hotelet. Men syster sov kvar och det blev en massa prat in på småtimmarna. Tvingade oss själva till att sova tills  sist.

Vaknade och åkte till jobbet på lördagen, mycket mycket varor och rörigt överallt.. Men efter jobbets slut så det lite bättre ut. Åkte dirket hem för att snabbt byta kläder och sedan iväg på 40-års fest hos morbor. Där serverades jättegod mat och livebands underhållning. Dock åkte jag hem redan efter 22, eftersom jag skulle jobba tidigt på söndagen och 11 h.. Men jag hann allt med att se de äldre bli fulla och dansa loss på dansgolvet. Jag hann även kolla på kattungar som en av de ska bli min.. Om 6 veckor! Gaaah! Länge, jag vill ha den nuuuu!

Skulle försöka åka hem med någon jävel hade parketat framför min bil, så det blev till att ropa ut i högtalaren bland 100 personer och be någon flytta på den. I brist på uppmärksamhet fick jag lov att gå runt och fråga en och en, men till sist hittade jag ägaren och kunde rulla hemmåt.

Söndagen spenderades på jobbat från10-21.15.. Gick otroligt fort faktikst och jag hann med att göra riktigt fint på lagret och självklart få upp allt på hyllorna. Fick en kommentar av en arbetskollega som tyckte jag gjort ett jättebra jobb.. Det var faktikst riktigt roligt att höra så som jag hade kämpat..

Åkte hem och kollade på film ett tag..  Och nu sitter jag här utvilad och pigg och ska snart åka in till Norrtälje för att träffa, Moa, Jessi och Denice...

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0