Varför all denna stress?!

Blev lite nya inköp till garderoben i dag, samt några blommor till lägenheten och krokar till gardinstängerna. Så nu har jag gardiner i köket och blommor i vardagsrummet.. Fin fint. Men det gick inte helt felfritt fram med dessa jävla gardinstänger.. När jag äntligen, glad, skulle sätta upp de märkte jag att de var för långa. Så med lite handkraft och några tänger lyckades jag bryta/klippa av de så de fick en bättre passform. Grannen undrade nog vad fan jag höll på mig.. Var tvungen att hammra lite och få ett antal hysteriska sammanbrott innan jag fick ett resultat..

Aja just de.. Vad fan är det med folk egentligen?! Inne i Norrtälje i dag höll en på att backa på mig, en tutade hysteriskt, en pekade finnger och ett antal bilar har trängt sig och svängt ut mitt framför mig.. Fick sitta på bromsen mest hela tiden. Vad är det med folk?! Varför måste det vara en sådan stress hela tiden, fan inte konstigt att det blir en massa trafik olyckor..

Aja, nog med seriöst prat, för i kväll skall jag ut med tjejerna och göra stan osäker.. Först tillbaka till jobbet efter en stunds rast..

Kommentarer
Postat av: Hermanmarit

Perfect work!

2011-02-28 @ 07:32:11
URL: http://hermanmarit.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0