Vaken på nätterna och sover på dagarna.

Har verkligen ett mycket ointresant liv just nu.. Kunde verkligen inte somnar igår, inte för att jag försökte heller för jag kände att jag inte hade något speciellt att gå upp till.. Hur trist låter inte det här liksom.. Men men, har städat lägenheten nu och det börjar bli bra.. Vill bara få upp gardinstänger i vardagsrummet/sovrummet nu..

Ska snart åka till pappa en sväng för att sälja mitt kylskåp och göra diverse saker. Jobbar bara onsdag denna vecka, så jag funderar på om jag ska åka till mammsi på torsdag i stället och spendera lite tid med syster.. Ska ju på den engelska versionen av Mamma Mia i helgen! Älskar som sagt musikaler och har resan sett den svenska få närmre fem år sen.. Men nu är det dags igen! :)

Så här blond är jag inte nu, och jag tycker det är jätteskönt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Niklassigrid

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-02-07 @ 16:51:31
URL: http://niklassigrid.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0