Vad hände egentligen!?

Gick snabbt och felfritt att stänga på jobbet igår så jag var hemma till tjugo över 9 vilket betydde att jag hade hela 20 minuter på mig att fixa mig innan tjejerna + Walle skulle droppa in. Fick ett samtal från min granne M och jag bjöd självklart över han. Han stannade inte så länge så jag funderar på om han blev lite avskräckt av mitt sällskap eller mig själv. Vem vet, han verkade inte lida av det när jag träffade han på krogen sen i alla fall..

Blev fylla, (snefylla, tror jag i alla fall) Hittade en shottkompis, träffade på ett antal människor jag känner, är de bra? Aja de vetefan.. Kvällen slutade med två trevliga sms från en okänd och en känd. Eller de blev en nog en hel del andra också.. Äsch dra åt helvete. Ångrar inget i alla fall.. Men som sagt, kvällen slutade på Jessi och Daniels badrummasmatta med en handuk som täcke.. Vad hände där?! Haha..

Nu sitter jag och blir slingbrun i håret, kommer bild på det sen om jag blir nöjd..

En av alla kvällar på trädgårn i sommras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0