Söndag och inge ångest!

Har verkligen jättesvårt att sova på nätterna fast att jag är riktigt trött och vill verkligen sova.. Väcktes av mamma och lillebror som försökte kittla mig under fötterna och det värsta jag vet är när folk försöker reta mig eller väcka mig drastiskt på morgona, speciellt då när man inte sovit mycket i natt....

Ska tydligen ut i skogen i dag med mor, bror och hund.. Blir nog så där lagom kul.. Men det kan vara skönt att komma ut lite och röra på sig.

Åker hem med mor i morgon, men hade kunnat åka bil med O daghem till roslagen, men jag vill stanna hos mamma en natt till..

Och i morgon kommer den här tjejen hem. Är du brun så vill jag inte vara med dig... !! Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack rajki! din gulliga kommentar gjorde mig lite positivare :) <3

2010-10-17 @ 17:02:04
URL: http://vanessajacqueline.blogg.se/
Postat av: ERICA

Åh vad bra gummsi! :) <3

2010-10-17 @ 19:47:18
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0