Run Forest, Run!

Fy tusan vad skönt det var att komma ut och springa. Men jag har hittat värsta mördarspåret/spåren att springa i. Det finns så sjukt många vägar att springa på att jag är livrädd att jag ska springa bort mig. Men i dag tänkte jag att jag tar den vändan jag brukar göra fast åt andra hållet, för då måste jag ju hitta. Men icke! Jag virrade bort mig en stund, men hittade som tur var tillbaka till de spåret jag sprunigt i tidigare.. Det kändes så bra och det gick så lätt så jag tog ett extra varv. Dock glömde jag stretscha efteråt, så vi får se hur det blir att jobba i morgon. Tydligen var det sjukt mycket varor som skulle plockas upp. Men det är kul, då håller jag mig sysselsatt!



Funderar på lugg igen, vad tycker ni?!

Kommentarer
Postat av: moa

skicka bilderna från kräftis från din mobil till mig :)

2010-10-03 @ 20:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0