Tråkiga värmlänningar!

Mamma Mia var sjukt bra, men det var ju inte dirket någon nyhet för mig eftersom jag sett den tidigare och även filmversionen. Men detta var så bra för att den var på engelska (och jaa, jag förstod allt) Haha.

Men det som var tråkigt var att en annan vill ju sitta och klappa med, men icke här inte. När jag var på Cirkus i Stan och såg den svenska versionen var det riktigt dra även i publigen. Men här i Karlstad verkade det nästan som om de inte vågade, för de inte visste om någon skulle skratta eller håna de efteråt. Men jag säger så här! Skit i det! Du har betalat en hel del för att gå och kolla och inte tänker jag då bry mig om vad andra tycker. Ha kul, sjung med och klappa hur mycket du vill! De är min åsikt! Och det var precis det jag gjorde, och kul hade jag!

Nu blir det bakpotatis och mys framför tven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0