Svar nej, jag har ingen taktkänsla mer än på dansgolvet, om ens de..

Pappa körde upp mig till bussen och jag begav mig mot destination: Friskis!

Träffade faktiskt Linn på bussen, kul att se tjejen, eftersom det inte är allt för ofta..

Iväg till friskis med Moa och körde första passet.. Haha alltså jag bara log mig igenom hela passet.. Om de andra i gruppen inte hade fullt upp med sig själva så log de nog inombords när det fick se mig stutsa omkring och försöka hålla en någorlunda takt till musiken, SAMTIDIGT som jag försökte förstå mig på alla dessa jävla steg.. Började med att bara förstå mig på hur fötterna skulle styras. Sen när jag tyckte att jag lyckats bra skulle hon plötsligt byta, OCH lägga till armarna.. Men hallåå.. Min hjärna klarar inte så mycket. Men inte ger jag upp för det! Nej då, i morogn är det ett nyss pass som gäller! Hårdträning var det!

Sitter hemma i sängen och har precis ätit mat. Det är riktigt mysigt att sitta och äta i sängen faktiskt. I like it!

NU: Two and a half men, sen sova!

IMORGON: Möte med min man från arbetsförmedlingen, sen luncha med mormor, sen ett pass på friskis!


Spinning var mycket lättare, där var det bara att trampa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0