Ska sjunga Amezed på Moas bröllop... Haha

Har fått äran, eller lovat på fyllan i Kroatien att jag ska sjunga den här låten på Moas bröllop, men försöker få henne att gå med på att sjunga den på förlovningsfesten... Yeeh..

 

Just de, den rubriken på förra inlägget är så jävla sant. Fick ett sms av Moa tidigare där jag kom fram till att alla killar i Roslagen är slampor...Tills någon bevisar motsatsen..! Ska därför bli så jävla skönt att flytt till Bergen i Februari och verkligen få börja om på nytt och finna nya kamrater och killar.. Eller man få ju hoppas på det bästa i alla fall..

 

Ska åka till Moa där jag är bjuden på hembaktpizza. Vad skulle man göra utan sina vänner!? Sen ska jag åka till pappa, men han är inte hemma (liksom Moas pappa) eftersom älgjakten började i dag.. Drygt. Så han kommer hem när det mörknar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0